יום שבת, 9 באוקטובר 2010

כובע ארנב


כובע ארנב רגיל

כובע חמדמד עם אוזני ארנב באורך של כ45 סמ'. 
צבע הכובע בתמונה: תכלת.
פרצוף: סטנדרטי. עיניים עגולות ופה מחייך.
אפשרויות פנים:
- פרצוף רגיל
- פרצוף רגיל + הסמקות (ללא תוספת תשלום)

צבעים: שחור, לבן, כחול כהה, כחול טורכיז, כחול בהיר, תכלת בהיר, ורוד פוקסיה, ורוד בהיר, אדום, בורדו, כתום, צהוב, ירוק כהה, ירוק בהיר, בג', חום כהה, חום בהיר, סגול כהה, סגול רגיל, סגול בהיר, אפור כהה, אפור בהיר.

* כל הצבעים ניתנים לשיבוץ כצבע עיקרי של הכובע או כצבע הפנימי של האוזניים.
* מידה אחת מתאימה לכולם.
* ניתן להזמין גם במידה לילדים/תינוקות.



15 תגובות:

  1. יש גם כובעי ארנב עם אוזניים יותר ארוכות?^^; משום מה זכור לי שראיתי כאלה

    השבמחק
  2. אני רוצה כזה !!! :O
    יש בלבן ?

    השבמחק
  3. OMG
    איזה סקסי O:

    השבמחק
  4. הווווווווווו*-*
    איך אפשר להשיג?

    השבמחק
  5. איך להזמין ואיפה משיגים ? D:

    השבמחק
  6. OMG
    OOMG
    OOOMG
    איזה מ ה מ םםםםם !!!!
    אני רוצה ! אני רוצה !
    אני רוצההההההההה!!!!
    איפה קונים ??? XDDDDDD

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  9. מנהלת צבא ארנבי הרשע12 בנובמבר 2011 בשעה 12:35

    זה כ"כככככככככ קולללליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  11. איפה קונים?
    יש בטבריה?

    השבמחק
  12. יאוווווו איזה סקסי *~* בא לי גם QAQ...

    השבמחק
  13. איפה אז קונים את זה? :O

    השבמחק
  14. את הכובע ניתן לרכוש במגוון צבעים, דרך החנות האטסי או בדוכנים שלי ברחבי הארץ :)
    כל התשובות נמצאות פה באתר - בעמודים למעלה..
    אם יש עוד שאלות ספציפיות, מוזמנים לשאול במייל :)

    השבמחק